fredag 20 april 2012

Ullareds resan med bästa vännen Michelle och goa Saga!!


Gårdagen var grym... Resan började kl 07,15 för min del och slutade 22,30 i sängen helt slut... Michelle däremot fick lite längre dag med sådär 2 timmar....
Vi hade jätte roligt på vår resa och många goda skratt blev det, bland annat att vi körde fel med en timme både dit och hem... hur vi lyckades det vet jag inte.. kanske beror på att vi pratade endel hihiihi... Det var en mycket bra dag och vi njöt av den till fullo...
Blev mycket kläder till barnen och det behövdes verkligen. jeans, t-shirt, skjortor och tröjor. Kunde handlat ännu mer men man kan ju inte köpa allt... Kändes inte som det var någon ide att köpa något till mig själv men det blev ett linne och en kofta, lite strumpor som man aldrig har för mycket av... Skulle vara snäll och köpa byxor till Einar och Stefan men det blev ju inte så bra.. lite väl stora blev dom men men det var värt ett försök... ett par av de fem som jag köpte passade Einar... ja ja nästa gång kansk det blir bättre...
Skulle kunna åka till Gekås i Ullared flera gånger varje år.. Hittade så mycket fint...men man måste välja ibland.. man kan ju inte få allt man vill....
Der var så härligt med en utflyckt.. behövde verkligen de... kunde inte bli bättre än vad det blev förutom Michelles % att hitta vägen ihhih... "är 90 % säker på att det är rätt väg" hihihih 90% fel hihihih... men vad gör de när man har så mycket att prata om och man är med sin bästa vän...
Behövde en heldag utan familjen... hämta andan och ny enegri.. energi?? gjorde av med endel... men det var skönt... kunde mysa på mitt sätt ändå för lilla Saga var ju med och hennes leende, prat och skratt levde man länge på... hon var så snäll... kunde inte bli bättre...
Är så glad att jag har en sån bästa vän som jag har för vi har så skoj när vi träffas... Klara mig inte utan henne!!!
Tack Michelle för en underbar tripp till Ullared och för att du är bäst!!!

Sagas första gång i Ullared...

Michelle i bilen på väg hem  :)


Ska ta lite kort på vad jag köpt men det kommer i ett annat inlägg...

2 kommentarer:

  1. ÅHHH vilken resa, vi gjorde den lite längre än vad som behövdes för vi hade så trevligt i bilen så varför inte ta 2 timmar omväg :)
    Jag vill åka igen redan nästa vecka tyvärr så finns ju inte pengarna till det men så trevligt hade vi. Vi hjälptes åt med både Saga och klädletande åt varandra och åt våra bud vi hade med oss.
    Tack själv Anna, du är guld värd!!! Puss puss

    SvaraRadera
  2. kan man inte lägga in kort här?

    SvaraRadera