onsdag 4 april 2012

Äppel muffins bak!!!!

Bakat glutenfri äppelmuffins men mina pojkar idag...
De tyckte de var jätte kul...

Innan vi började med muffinsen slängde jag in kasslergratäng i ugnen som vi åt till lunch...
Under lunchen säger Alexander: Oj Oj Oj.. Tittade på honom och förstod snabbt vad som hänt.. Blöjan var full och allt kiss hamnade på golvet.. jatte kul...inte.. Det var bara att avbryta ätandet och torka upp... Tog inte på en ny blöja för jag tänkte han kunde äta upp först... Men oj vad fel jag hade.. ett par minuter efter att vi satt oss för att äta kissade han igen... suck!! Börja om från mbörjan med att torka upp... Fick hjälp av Oskar att hämta bjöja och flytta undan stolar.. hihi :)
Kan säga att maten var god men det hade ju varit trevligare om man fick äta varm mat....

Alexander fick sova ute i vagnen idag då det är fint väder...Det var inga problem att klä på honom för han ville verkligen ut :)
När Alexander vaknat ska vi åka till Einars jobb och barnen ska få köra grävmaskin eller hjullastare.. Vet ej vilket han kör idag...

Nu har Oskar och jag provsmakat äppelmuffinsen och det var mumms mumms....


Trevlig dag på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar