onsdag 22 juli 2015

30 års festen!!

Oj vilken dag. Den bästa födelsedagen jag någonsin haft. Började med frukost på sängen av mina underbara barn. De tyckte att när man fyller år ska det vara frukost på sängen, vilka godingar :)
sen blev det champagne med min mamma som också fyllde år. Jag är inte ett jätte stort fan av champagne så hon fick dricka det själv :)
Dagen fortsatte med att göra maten, garnera tårta och fixa det sista inför kvällen. Kl. 18 började festen men innan dess kom bandet och riggade upp inför spelningen. Säger bara VILKET BAND!! Backlights Partyband & Coverband Sååå bra. Ett band jag verkligen rekommenderar.

När alla gäster hade kommit skålade vi med fördrink och sen bjöds det på mat. Kyckling, fläskfilé, olika meloner, frukter, potatissallad och bröd. Till kaffet serverades hemmagjord jordgubbstårta.
Vi dansade och höll igång till 01.00 och vi hade jätte trevligt och det var så kul att dansa. Jag hade en fantastisk kväll, den bästa.

Bjuder på lite bilder från festen....

 


 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar