söndag 20 maj 2012

Långledigt!!!

Oj nu var det ett tag sen jag bloggade sist. Har hänt rätt mycket så det blir endel att skriva om. Men jag ska försöka korta ner det lite. För någon helg sedan var det ju lång helg och ledigheten började redan på torsdagen. Fredagen jobbade Einar en stund men sen tog han med sig Oskar och Alexander på Rally i Tingsryd. De tyckte killarna var jätte kul. Jag fick lite egentid som jag väl behövde. Vi grillade hos mamma och Stefan på kvällen. Jätte gott. Då vi bestämde oss för att åka hem körde vi en runda så barn kunde somna. Vi åkte i skogarna runt omkring här och såg många fina hus. Synd bara att de ligger i skogen för jag vill ju gärna inte bo så långt från civilisationen.

Lördagen blev det också rally men i skogen. Då var även jag och Stefan med. Mamma jobbade. Vi fick vara med om en krock och bilen hamnade på sidan. Killarna tyckte det var kul:) Inget allvarligt hände och så fort bilen var på rätt håll körde de iväg igen. Kvällen avslutade vi med god mat och mys i soffan. Rätt trötta efter dagen. Lite värkar på de och natten blev inte mycket till sömn. men än ingen bäbis på g.




Söndagen var vi ute hela dagen och Einar klippte gräset och jag tog det bara lugnt. Pusslade klart vårt pussel som jag och Einar börjat med:) Jätte kul. På eftermiddagen kom lillasyster Frida och hennes pojkvän och grillade med oss och det blev så klart rabarberpaj till efterrätt:) Syrran önskade de så det var bara att göra en. Det var mycket trevligt. Även denna kväll och natt var jobbig med värkar och olustigheter i kroppen. Önskar bara det vore över nu. Vill mysa bäbis nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar