onsdag 9 maj 2012

Bullerbynloppet!

Mamma kom i morse och hjälpte mig med barnen. Alexander vägrade äta så mamma fick hjälpa han. Skönt att ha mamma nära när man behöver de. Gick jätte bra att klä på barnen kläder och skor för de ville gärna till dagis idag för de skulle springa Bullerbynloppet.  När mamma skulle köra ville de åka med henne och inte med mig. Jag fick köra efter själv. Mamma förjde med in och lämna killarna och Oskar ville jag skulle stanna kvar och titta när de sprang. Självklart gjorde jag de. Vi gick in och puzzlade tillsammans jag och Oskar. Sen målade Oskar lite innan det var dags för almernackan. OSkar var hjälpreda idag så han fick berätta vilket datum, månad och dag det var. men även räkna in alla barn med namn.
Alla barnen var jätte duktiga på att springa och de fick medalj efter. Frukt och vatten bjöds det på också. Barnens höjpunkt för dagen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar