måndag 14 maj 2012

Gnällig mamma.com!!

Känner mig allmänt gnällig idag. Vill ingenting. Är så trött att jag snart ramlar omkull. Natten till igår sov jag hos Alexander hela natten och i natt var det Einars tur men jag kunde knappt somna om och hans j*la telefon ringde 04,45 och han hade den kvar nere i sovrummet. Arg som ett bi gick jag upp för att väcka Einar men då så klart vaknade Alexander också. Fick ta med han ner men det tog en stund innan han somnade om. Både Alexander och Oskar tyckte det var dags att gå upp kl 7 men absolut inte jag. Lämnade Oskar på dagis och hoppades då på att få vila under dagen men nej då skulle man uträtta massa ärenden och ringa överallt. Ingen vila alls då Alexander sov. Det är verkligen ingen bra dag och jag vill bara att Einar kommer hem så jag kan gå och lägga mig. Först måste jag fixa med maten som jag spyr över snart. Vill inte och orkar inte börja med den men känner att jag måste för barnens skull. ÅHHHH om jag ändå bara kunde gräva ner mig en stund och få vara själv. Slå av allt och bara få vara i ensamheten.

Brukar känna så här när jag är för trött eller när jag börjar bli sjuk. Hoppas inte Alexander har smittat mig med sina sjuka baciller. Kan inte bli sjuk nu när det bara är några dagar kvar innan bäbis kommer. Önsketänkande från min sida.

Nä nu ska jag inte gnälla mer utan ta tag i maten och min gnälliga son!!!

1 kommentar: