söndag 6 januari 2013

Julmys med de bästa

Lördagen innan jul kom de bästa på besök och det kan ni vid detta laget att det är Michelle med familj. Alltid lika mysigt när de kommer. Vi delade ut julklappar och De stora killarna fick lego och lille skrutt fick en docka som heter olle :) Nu tänker ni säkert att VA en docka till en kille men ja det kan man. Klart man kan de. Killar ska väl också leka med dockor precis som tjejer leker med bilar. Jakob blev glad iallafall och leker med den ofta. Sen det bästa var att jag fick en sån fin julklapp av min bästa vän. Fick en jätte fin tavla som förklara våran vänskap med jätte fina ord.
Vi lagade mat tillsammans och det blev jätte gott. Fikade och åt väldigt mycket julgodis. Speciellt gjorda till denna dag *ler*
Bilderna säger en hel del...

Mitt gudbarn Saga

Julklappsutdelning

Godast med snöret

Jätte fin julklapp av den bästa

Så fin vän jag har


Vår minste goding

Fika och godis mys

Min bästa vän så klart
KAn inte annat att säga att jag varit omringad av kärlek hela dagen.. Kan inte bli bättre än så....

2 kommentarer:

  1. Tack för en super trevlig dag. Älskar er vänner!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var verkligen super. Älskar er oxå!!!!

      Radera