måndag 7 januari 2013

Tillbakablick på året som gått 2012

Gör en tillbakablick på året som gått och finner hur mycket som helst. Vilket år det har varit. Börjar med att vi åker till Spanien i 2 veckor och har det gott.
Sen får jag ett samtal om att Saga kom till världen 21 januari och jag blir tillfrågad om jag ville bli gudmor. Och självklart ville jag ju bli de.
Sen kom ju vår lille Jakob till världen den 24 Maj och vi var så stolta. Vilken dag det var.

Vi har haft många härliga skratt och gråt under året, ja hela året faktiskt. Har sådan härliga minnen av våra spelkvällar och middagar tillsammans med de bästa. Varit många kalas då man fått träffa släkt och vänner. Har också varit endel på öppen förskola där barnen har lekt och vi vuxna pratat hihi. I somras var det mycket i väg med husvagnen och campa men också en visit med vagnen på midsommar. Hög gravid med Jakob på väg till Ullared..Dop, fest, Flyttat till lägenhet. Skaffat nya vänner. Alexander blöjfri. Jaaa vilket år.

Har fått en ny vän som heter Sara som är väldigt trevlig. Hon har en liten son som är lika gammal som Jakob.  Vi har träffats ett par gånger och hoppas vi kommer hitta på kul tillsammans detta året som kommer.

Haft ett underbart år med min familj och mina vänner. Vet inte vad jag hade gjort utan dom. Nu kommer det ett nytt år med nya utmaningar och upplevelser. Hoppas 2013 blir ett lika händelserikt år som 2012 med underbara vänner och kuligheter...

Bjuder på lite bilder från året som gått och det kommer huller om buller och inte alls i någon ordning.

Einars 30 årsdag

Spanien

Min bästa vän på resturangbesöket

Stolt pappa

Fina killar

Maja och Alexander

Jag och mitt gudbarn Saga

Vår lille Jakob

Alla mina killar samlade
Jakob och kompisen Max


Mys i soffan med godis på Nyår

Glada och goa Michelle

Tre pinglor vid 12 slaget

Jakobs dop

Jag och älsklingen 

Jakob vet vad som ska göras :)
En del av lägenheten
Jag och goa Maja

Bästa kompisarna

Badhuset med familjen annorlunda 

Hela familjen samlad :)

Ja detta hade 2012 att bjuda på och mycket mycket mer... Följ gärna med in i 2013

1 kommentar:

  1. Ja, vilket fint år vi fick. Två små underbara individer kom till världen. Vi hade härliga träffar, trevliga påskmiddag, midsommar, valborg, nyår ja allt mys vi gjort i hipp Och lika trevligt blir det 2013.
    Vi är ett bra team ihop!!
    Du har en fin familj <3

    SvaraRadera