måndag 7 januari 2013

Dags att ta tag i sitt liv....

För en vecka sedan bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv och gå ner i vikt. Börja äta rätt och röra på mig. Hittills har det gått jätte bra. Har dock varit sjuk men det har ändå gett goda resultat.
Ställde mig på vågen innan jul och fick en chock. Tänkte då att det var på tiden att göra något medan man kan.
Min målvikt är 65 kg men är glad om jag kan nå 70 kg. Min start vikt var 88,7 för en veckar sen och första invägningen är på onsdag den 9:e.

Mitt första mål är 9 kg på 12 veckor, det vill säga 0,5-1 kg i veckan. Och det tror jag att jag kan klara. Så den 26 Mars ska det resultatet visas. MINST!!
Där efter hade jag tänkt 0,5 kg i veckan året ut. Så till nästa Nyår har jag gått ner 24 kg fett. I med att muskler väger mer än fett så tänker jag inte stirra mig helt blind på vågen utan kommer se efter i speglen och på mina kläder.

Kommer skriva varje gång jag gör en invägning och dela då med mig av mitt resultat.
Har ni tips och idéer så är jag tacksam om ni vill dela med er.

2 kommentarer:

  1. Du fixar det galant!!! Du är duktig och stark när du bestämt dig!!!

    SvaraRadera