måndag 7 januari 2013

Starten på 2013

Året började inte så bra då vi varit sjuka sen dag 2. Influensan flyttade in till oss och har inte flyttat ut än. Feber, ont i kroppen, snorig you name it. Men som tur är har jag en snäll syster som jag tog hand om mig en efter middag innan jag var tvungen att handla. Tiden gick dock lite fort och jag han precis hem innan jag övergick som kvällens chaufför. Tack Emma :)

Måste berömma min underbara man för dagarna som varit. Inte lätt när alla är sjuka. Först började det med att mannen låg ett par dagar pall i sängen sen var det min tur. Älsklingen tog hand om allt hemma. fixade barnen, maten och läggning. Så skönt när man kan hjälpas åt. Älskar dig!!

Sen har vi lille Jakob som har bråttom här i livet. Inte nog med att han tar sig fram över allt genom att krypa, han ställer sig upp mot allt och skjuter allt framför sig. Mammas lille Jakob är inte så liten längre. 7 månader och 12 dagar. Tiden går så otroligt fort.
Satt en stund innan idag och tänkte på åren som gått men också på de åren som kommer. Alexander blir 3 i Maj. Oskar blir 5. Hallå stopp ett tag..... Vart tog den här tiden vägen. Mitt gudbarn blir 1 år om 16 dagar. Inte klokt. Men fina barn har vi och är så stolt över dom. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar