fredag 21 december 2012

Mysdag med mamma, julklänning och Barnfri!!!

I tisdags morse åkte jag med mamma till Växjö. Var och tog bort 3 leverfläckar och fy fan vad det gjorde ont med lokalbedövning. Den ena satt i armhålan och nu kan jag raka utan att vara emot. den andre satt på höften och skavde under troskanten och irriterade, men nu slipper jag de också :) Den tredje satt under högra bröstet och den klämdes under bh så det gjorde ont ibland.Men nu är de borta och jag slipper dom hihi. SÅ skönt. Har velat gjort detta längen men har inte tagit tag i de men nu så fick jag tummen ur!!

Väl färdig gick jag tillbaka till mammas butik där jag varit på morgonen. Det var bra med folk i butiken och jag tog av jackan och gick för att hjälpa mamma. Det var så kul att träffa nya människor och får vara till hjälp. Jag hjälpte kunderna men även sålde några plagg. SKIT SKOJ!!!! Kan jag verkligen göra om hihi!!

Men jag "jobbade" inte bara utan provade en massa kläder också. Jag hittar en jätte fin röd klänning som jag ska ha på julafton, en randig klänning som jag ska ha i morgon lördag när den bästa med familj kommer. och en annan klänning och topp som jag ska ha på söndag då vi ska ha lille jul med Stefans släckt. Ska bli så kul att få träffa alla.
Kände själv att jag blev jätte fin i dess kläder och även min älskling när jag kom hem och gick mannekäng :)

Dagen var inte slut än. Kl 15 åkte jag och mamma och handlade de sista julklapparna och det var såååå mycket folk överallt och de var så varmt. Efter många om och men så hittade vi de vi skulle ha. Helt slut åkte vi tillbaka till butiken och packade i ordning det som skulle med hem. Saknat Jakob hela dagen, inget att passa, ingen att mata, inga blöjbyten. Det kändes så konstigt men så skönt med egentid. Det var jag värd tycker jag!!!

Väl hemma igen kom de "stora" springande mot mig och de sa i kör... Mammmma har kommit hemmmm. Vi saknat dig mamma. Du har varit borta länge!!!! Jakob kom krypande. Vilka goa barn man har. Älskar dom så oerhört mycket!!! De finaste jag vi har!!

Så det var denna dagen. Är så sjukt stolt över mig själv att jag lämnade Jakob hemma med sin pappa. Så jag fick en dag själv men också med mamma. Egen tid med mamma har jag knappt haft sen barnen kom och den störta är 4 år. Det är länge för en mammagris!!!

Tack mamma för att du gjorde min dag!!! Älskar dig!!

1 kommentar:

  1. Vad skönt med lite egentid ibland :)
    Och roligt att du hittade några fina klänningar :) Ha en mysig nyårsafton nu och god fortsättning på det nya året sen :) Kram

    SvaraRadera