tisdag 4 december 2012

Härlig dag med familjen!

I går var Einar pappa ledig och vi fick mycket gjort och det blev mycket bus med killarna.
Började med att röja upp i förrådet och plockade i ordning så vi fick in alla våra grejer. Tog ut de kartonger från lägenheten som inte skulle plockas upp. Så nu börjar vi verkligen komma i ordning och trivas.
Gjorde en avstickare och gick bort till mamma och skottade snö. Fick god hjälp av Oskar som är jätte duktig och stark :)






Väl tillbaka fortsatte vi med förrådet och nu är det klart. Under tiden jag och Einar fixade med detta så lekte Alexander och Oskar ute i snön. Även Jakob fick vara med och leka. Satte han i pulkan och Oskar drog han i den. 






När jag var klar i förrådet så lekte jag och Oskar lite och jag drog han i pulkan och vi hade jätte kul. När vi var mitt upp i lekandet ropade Einar på oss att han hade gjort varmchoklad till oss. Så vi gick in och drack choklad och åt pepparkakor. Vi hade jätte mysigt!!!  Älskar min familj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar