onsdag 12 december 2012

Härligt vinterväder och lussebak !!!

Kan inte annat än sig att jag ÄLSKAR snö och vinter. Jag och barnen har varit ute och lekt efter dagis i några dagar nu och jag trivs jätte bra men också barnen :) Dock tycker jag inte om att det är så kalt men så fint och ljust det blir när snön är här.

Hemma hos oss har det varit julstök och julbak för fullt. Inga tomtar framme än men det kommer :)
I torsdags kväll bakade jag och Oskar lussekatter innan sängtime. Oskar fick egentid med mamma och det var verkligen uppskattat :) Vi hade jätte mysigt :) Fina och goda blev dom!!






Lördagsmorse kl 8,20 gjorde jag en sats lussekatter och vi bakade både lussekatter och pepparkakor. Alexander och Oskar tycker det är jätte kul att baka men visst äta var väl också kul hihi. Det blev olika formen men vad gör de när det var jätte gott!!!










Till kvällen åkte vi på 60 års kalas i Karlskrona och det var jätte trevligt. God mat och god fika.Jätte trevlit sällskap oxå. Här kommer lite goa bilder :)







Avslutar detta inlägg med att säga att jag ÄLSKAR min familj!!
Ha det gott alla!!


1 kommentar:

  1. Det är verkligen en mysig tid nu :) Jättefina bilder.. söta förkläden ;) min pojk fick ett sånt 1a advent ;) Kram

    SvaraRadera