tisdag 7 maj 2013

Restaurang besöket!!

Kan ni tänka er. Jag och älsklingen har varit ute och ätit på restaurang helt själva utan barn. Första gången sen Jakob kom till världen har vi fixat barnvakt för alla tre barnen. Inte vem som helst utan min mamma. Hon är guld värd.
Vi hade tur då jag skulle egentligen jobbat men tog några extra pass i veckan så jag blev ledig fredag och lördag. Så lördag eftermiddagen tog mamma barnen och vi åkte till Växjö för att ut och äta. Det blev La Castellina och en mysig och trevlig restaurang. Vi har varit där innan så vi visste redan att det var god mat där. Jag tog Minestronesoppa och Einar tog Kalvsnitsel med bea sås och klyftpotatis.Vi njöt av varandras sällskap och skrattade och pratade som vi bruka kunna göra :) kvällen var inte slut där. Vi gick till Hemmakväll och köpte en stor påse godis. Åkte hem och myste i soffan till en film . Så härligt att bara får  vara vi. Kvällen blev inte riktigt som vi tänkt när vi kom hem när filmen väl var igång. Båda somnade i soffan och ingen av oss tittade klart på filmen. Det blev Mammas pojkar och den var bra men vi var så trötta och troligtvis behövde vi den sömnen :)
Morgonen efter vaknade vi kl 9. SÅ SKÖNT!! ÄLSKAR DIG!!








3 kommentarer:

  1. Vad mysigt med en kväll/natt bara ni två! Hihi skönt ändå med mkt sömn ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan säga att det var behövligt och man behöver en stund tillsammans för att få tillbaka energin :) Man måste hitta tiden tillsammans :) Och nu hittade vi den hihi Kram Kram

      Radera
  2. Fina ni är!!
    Åh vad avis jag blir på er helkväll och natt ;-) , men självklart unnar jag er det och gläds åt er.
    Ni är värda egentid!
    Din mamma är verkligen toppen!!!

    SvaraRadera