torsdag 5 juli 2012

POOLEN OCH LARZ KRISTERZ

Idag hade syrran och jag bestämt för att träffas men sen var det så dåligt väder och jag bestämde mig för att sätta upp poolen till killarna istället. Men den dagen var ingen rolig dag. Oskar och Alexander bråkade hela dagen. Men visst det fanns vissa stunder de lekte jätte bra.



Visa 2012-07-06 14.36.40.jpg i bildspel
Kvällen blev bättre då vi var i Kalmar och tittade och lyssnade på Larz Kristerz. Emma var där med sina barn och det var verkligen jätte kul att träffa Emil och Robin. Det händer inte så ofta längre. Förr var de hos mig jätte mycket. Saknar de lite. Då hade jag tid för dom och kunde hitta på saker.
Vi hade trevligt och barnen hade jätte kul. Både Oskar och Alexander lyssnade på mig där och det var ju bra. Det börja dugg regnar en stund innan det var slut och Einar tog med Jakob till bilen för vi hade inget regnskydd. Han skrek nästan hela tiden de var i bilen och när jag kom dit var det matdags för lille Jakob. Trodde alla barnen skulle somna på vägen hem men jag hade fel för de som somnade var Oskar och Jakob.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar