torsdag 31 oktober 2013

Tråkiga måsten!!!

Önskar att jag kunde ha en hemma som städade, tvättade och lagade mat. Bara att komma och gå och inte känna att man måste så mycket. Kunna lägga mer tid på barnen och inte säga: jag ska bara.. Måste bara... Om en stund osv. Städa tvätta och plocka i ordning är inte något jag tycker är så värst roligt. Men det är ju ett måste ibland... Så idag fick det bli tvätt och städ dag. 
Jag är inte populär hos mina barn men vill de ha kläder på sig så är ju detta ett måste hihi
Skickade ut dom att leka lite. 
På för middagen blev det lite pärlor som lockade och även målaboken kom fram. Man får passa på medan lillebror sover :) så lite lugn och ro blev det hihi...
Skickade ut barnen efter lunchen och de lekte en stund till jag la lille man för att sova. 
Nu att återgå till tvätten och städet :) 

Ha en bra dag alla där ute i höst rusket!!!







Blir till att vila en stund i em när allt är klart. Sätta på en film och bara mysa❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar