måndag 21 oktober 2013

Gnälliga mamman !!!!

Åh vad gnällig jag är... Vill inte vara sjuk längre. Vaknade i morse med världens huvudvärk och ville inte alls stiga upp. Men mina fina barn ville ha frukost och då gick det inte att ligga kvar. Det var bara att trycka i sig lite alvedon och hänga med i leken. 

Barnen nöjde sig med film på cm och Jakob sov en stund. Blev en lite stund för mig skälv. Vissa tänker säkert nu att åh vad skönt att få vila men nja inte riktigt så blev det. Förberedde lite inför lunchen. Hemma gjorda biffar och köttbullar..



När lunchen var klar, tvätten var viken och Jakob sov igen gick jag och la mig. Tänkte vila lite men oj sov visst i 2 timmar och lite till. Trodde man skulle må bättre av att sova men huvudvärken var värre än innan jag somnade. 

Har en sådan fin son som kom ut till mig och tyckte jag skulle komna in och äta lite. Sagt och gjort vi gick in och åt kvällsmat.... 

Nu ny duschad och strax blir det sängen...
Hoppas på att morgondagen blir bättre och att det går mot friskare tider!!

Lär dig livets stor gåta, älska glömma och förlåta. 
Lär dig livets andra gåta, älska hångla och var kåta!!! 
God natt mina fina vänner ❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar