onsdag 30 oktober 2013

Varför!!! Det är inte rättvist!!!!

För några månader sedan fick jag veta något jag aldrig trodde skulle inträffa. 

Fick ett samtal och hela min värld rasade samma just då! Visste inte vad jag skulle säga utan tårarna bara rann ner för kinderna. Tänkte att detta kan inte vara sant. Måste vara ett misstag, någon har gjort fel!! Detta drabbar inte min familj eller någon nära. Men jo det var sant och jag kunde inte sluta gråta. 

Fy fan rent ut sagt!!! Cancer är en hemsk sjukdom som man inte önskar någon. 
Denna fina och underbara person som fått detta är en sund hälsosam och nyttig tjej som promenerade dagligen och skötte sin kropp. Har en fin personlighet och är såå omtänksam och mån om alla i sin omgivning. Så go på alla tänkbara sätt!! Barnen älskar henne!!
Varför varför varför????? Förstår inte varför just hon är drabbad!! Fina människa!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar