söndag 3 februari 2013

På banan igen!!!

Det fungerade inte alls med Viktväktarna för min del med att räkna poits. Första veckan fungerade ju bra men veckan efter hade jag gått upp de jag gått ner. Klart man blev ledsen då man verkligen trodde det skulle fungera. Hade en äta vecka där då jag åt allt, kallar det tröst äta.
Sen var jag hos min vän Sara och hittade i hennes hylla LCHF böcker. Frågade om jag fick låna hem dom och det fick jag. Visade dom för min man som var lite skeptisk i början men som visade sig fungera jätte bra. Så nu är vi på banan igen. Efter 2 veckor har jag gått ner från 89 kg till 84,4. Är jätte nöjd verkligen.
Fattar inte varför man ätit som man gjort innan. Sååå god mat och efterrätter. Man blir mätt och inte alls sugen på godis eller något sött över huvudtaget.
Har fått många kommentarer gällande LCHF om att det inte är bra hit och dit. Men vad är bra egentligen. Man måste hitta sin egen väg att gå. Vissa metoder fungerar för vissa andra inte. Bara att gilla läget!!


Omelett röra med skinka

 Himelskröra LCHFglass med hallonsås







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar