måndag 18 februari 2013

Bästa vännen har gift sig!!!

Vilken vän jag har!!! Utan att säga något har hon och sin sambo planerar att gifta sig och inte på vilken dag som hest utan Alla ❤ans dag!!! Fick ett sms 5 min efter att de gift dug borgligt. Hon ville berätta en hemlis!!! Vi har gift oss!!!!
Kan säga att det var väntar men hallå!!!! Hur kunde hon följa det så bra ned hennes poker face???
Är så glad och lycklig för deras skull. Har väntar så länge på att Michelle ska säga JA till Thomas. Äntligen!! Här kommer några underbara kort på min fina vackra underbara bästa vän och hennes goa underbara omtänksamma man !!!!






Så vacker du är min bästa bästa vän. Du är värd allt och ännu mer. Är så glad att du sa JA till Thomas. Nu har du allt som alla önskar sig. Fina barn. Härlig och go man. Och en hel familj inte bara sambo hihi. Sen en vän som mig hihi. Älskar dig min vän för livet!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar