torsdag 7 maj 2015

Snygga i håret....

Som ni alla vet så är det ganska dyrt att gå och klippa sig hos en frisör. Och som tre barns föräldrar kostar det endel om alla ska klippa sig hos en frisör. Jag bestämde mig för att klippa pojkarna själv och blev riktigt nöjd. De blev såå fina och det var behövligt. Själv så tog jag bara i lite färg i mitt hår då jag klippte mig själv för några veckor sedan. Det blir nog att klippa Einar i helgen oxå. Han börjar bli rätt långhårig nu. Samtidigt som jag klippte mig klippte jag även honom och jag blev nöjd då det var första gången jag lyckas klippa en frisyr :)

Resultatet blev detta på pojkarna.....( har inget före kort på dom)

 

 

 

Och detta på mig....

           FÖRE                                           EFTER
 

Jag är mer än nöjd. och man får lov att skryta ibland när något man gör blir bättre än förväntat :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar