onsdag 27 maj 2015

Besiktning av bilen och verkstad...

Jag och bilen är en bra kombo om den fungera som den ska. Men när den börja strula vill jag ha en ny. Bilar kostar bara massa pengar när de behöver en verkstad för att fixas till. Jag har hittat en verkstad med god service och bra kommunikation och den är inte så dyr. För att jag ska välja en verkstad måste första intrycket vara bra annars gå jag till en annan.

Idag lämnade jag in bilen för att fixa till några 2:or från besiktingen 29 april. Fan vad det ska kosta mycket med att ha bil. Men det blev billigare än vad jag räknat med vilket var bra:) Så nu ska jag hämta ut den och göra en ombesiktning och hoppas på att den gå igenom :)

Innan jag lämnade in bilen så hade jag liiite problem att ta mig till verkstaden. Var tvungen att bixa in cyklen i bilen där vagnen och barnens stolar va. Men att bli riktigt förbannad så löste jag det väldigt bra hahah.

Som sagt dags att hämta bilen....

Ha en toppen dag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar