lördag 28 september 2013

Weekend och mys med älsklingen!!

Den 20 september 2008 gifter vi oss och det har nu gått 5 år. Oj herregud vad tiden går fort!!! 
Detta året bokade jag med hjälp av min mor och hennes sambo Stefan en 24h kryssning med poolen färjan från Karlskrona. Hade tänkt något annat först men sen kom Stefan på denna briljanta ide :)
Jag har aldrig åkt så stor båt och var ganska nervös när vi började närma oss Karlskrona. 
Detta skulle bli en överraskning och Einar visste då inte vad vi skulle göra på vår bröllopsdag. Sa bara till honom att packa ner fina kläder, sköna skor och tandborste hihi. Fast jag packade lite mer mohahaha :):)
Våran vistelse blev kanon och vi åt jätte god buffé och dansade natten lång. Iaf jag. Einar satt mest med glaset i hand :)
Skulle kunna göra om resan idag och det hade gått. 

❤️ 5 år för mig är väldigt mycket. Det har hänt mycket på dessa år. Träffades och förlovade oss -06, skaffade vårt första boende ihop -07, fick Oskar -08, gifte oss -08, fick Alexander -10, fick Jakob -12. 
I med och motgångar i nöd och lust!! Jag älskar dig Einar!!! Du och jag!!!! Vår familj ❤️

Bjuder på lite kort...

Min fina man ❤️



Kärlek❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar