lördag 28 september 2013

Kärlek, vänner, mys och familjen!!!

Livet handlar som så mycket mer än bara jobb och pengar. Det handlar om familjen vänner, kärlek till varandra. Att må bra. Att få vara med familjen, vännerna och dom som man bryr sig om och de som bry sig om dig. 
De som tar mycket energi från dig och gör dig illa till mod och som du inte mår bra av är inga bra vänner utan var med de vänner som få dig att må bra :)
Familjen är det bästa man har. Sin man eller fru. Sina barn, mamma pappa... Och sen vännerna...  Man behöver inte ha många vänner utan bara man har de som är snälla, omtänksamma, ärliga så behövs inte många. Var rädda om de vänner du har och vårda vänskapen väl!!

Barnen är vårt liv. Dom gör att vi är glada, att vi gråter, sover dåligt, mår bra. De hittar på bus så vi får spunk på dom.. Gör saker vi inte gillar. Gör saker vi blir glada av. Vi blir arga på dom. Men vi älskar dom ändå och vill dom väl!!


Lika så med dom vi älskar. Vi gör allt för dom. Vare sig det är din mamma, man eller bästa vän. 

Min man är det bästa som hänt mig. Vi har gjort tre barn ihop :) hihi. Vi har alltid något att prata om. Det blir egentligen inte tråkigt att umgås. Men ibland blir man trött på vardagslivet. Gå upp, jobba, laga mat, lägga barn osv. Men man får göra det bästa av det. Mys mitt i veckan. Det fungerar :) 
Vi har haft våra duster men vi löser det mesta. Det tillhör. Man måste tjabba lite ibland. Iallafall jag haha. Vi älskar varandra för dom vi är. Vi är starka tillsammans jag och mitt ❤️


Jag har en vän som är den bästa jag har. Henne är jag rädd om. Vår vänskap är stark och vi vårdar den väl. Visst händer det att vi inte tycker samma. Att vi kommer ihop oss. Att man säger något dumt som man egentligen inte menar. Men det tillhör. Man måste kunna säga som man tycker och tänker.. Denna vän har en fin personlighet, omtänksam, snäll, go och absolut den bästa!!!! 
Det tråkiga i allt är att vi bor lite långt från varandra och kan inte umgås jämnt. Men vi göt det bästa och träffas när vi kan :) Michelle du är min bästa vän och jag älskar dig för att du är du❤️


1 kommentar:

  1. Fint inlägg o det är kloka ord, fam o de närmsta är viktiga o vi ska vara rädda om varandra.
    Denna fras har fastnat i mitt huvud.
    Man får inte leva om sitt liv, det är det som är själva grejen.
    Älskar dig min fina omtänksamma, roliga, underbara vän.
    Kram M

    SvaraRadera