måndag 30 september 2013

Nya livsstilen med 5:2 !!!

Nu har det gått 10 veckor med 5:2 och jag kan inget annat än att säga att jag mår bra. Gått ner 8,4 kg. Kläderna sitter bättre och bättre och jag kommer till och med i kläder jag inte haft på mycket länge. Denna metod passa mig perfekt då jag får äta allt. ja till och med godis, choklad, kakor allt!!! Inte nog med att man kan gå ner i vikt, kroppen mår mycket mycket bättre. Inte alls ont i knäna och kroppen. Utan mår kanon. Orkar leka med barnen och springa runt och busa.
Har 2 halv fastedagar i veckan, 500kcal. Kan vara olika dagar jag väljer mellan beroende på hur jag jobbar.

En vecka kan se ut så här.
Måndag och torsdag: fasta. Äter ca kl 12 på dagen. viktväktarnas färdigrätter. mellan 17-18 äter jag lite yoggi och multi cheerios eller varma koppen och wasa Crisp. Dricker 2-3 liter vatten

Resten av veckan äter jag som vanligt, det vill säga det jag är sugen på. frukost, lunch, middag och ev något mellanmål/frukt. då räknar jag inga kalorier. men dricker mycket vatten.

Jag älskar att det visa resultat och jag är nöjd!!!

Man ska njuta av livet och inte alltid tänka på vikten utan man ska må bra oxå :) :)

1 kommentar:

  1. Vad bra att det ger resultat! Man jag hade nog inte minskat för att äta mindre en dag i veckan? Går inte ihop i min hjärna ;) hihi Kram

    SvaraRadera